Noul automobil sport GT3 al companiei AUDI AG a trecut cu succes ~ testul suprem de anduranta: toate cele patru automobile Audi R8 LMS care ~ au luat startul in cea mai rapida cursa de 24 de ore ~ care a avut loc vreodata la  Nürburgring au trecut ...

transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Masina saptamanii Fiat Tipo in Romania - pret de la 10.990 Euro, TVA inclus Fiat Tipo in Romania - pret de la 10.990 Euro, TVA inclus

Importatorul Auto Italia a început comercializarea noului sedan din gama Fiat în România, prin cele 36 de centre din reteaua de distribuitori autorizati. Fiat Tipo porneste de la 10.990 Euro (TVA inclus) si beneficiază de o versiune

citeste mai mult

Partener Piese Auto:

Partener Piese Auto

Interviul saptamanii Obiectivul Mazda in Romania - cresterea nivelului de calitate al vanzarilor si serviciilor - interviu cu Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania Obiectivul Mazda in Romania - cresterea nivelului de calitate al vanzarilor si serviciilor - interviu cu Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania

Influentate de spiritul Zoom-Zoom, automobilele Mazda se diferentiaza prin design si motorizare inspirate de conceptul sport. Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania, a vorbit despre pozitionarea Mazda pe piata auto din Romania si despre

citeste mai mult
Audi R8 LMS a trecut ultimul test de anduranta

Audi R8 LMS a trecut ultimul test de anduranta

Audi

Noul automobil sport GT3 al companiei AUDI AG a trecut cu succes testul suprem de anduranta: toate cele patru automobile Audi R8 LMS care au luat startul in cea mai rapida cursa de 24 de ore care a avut loc vreodata la  Nürburgring au trecut linia de sosire.

Christian Abt, Jean-François Hemroulle, Pierre Kaffer si Lucas Luhr (echipa ABT Sportsline) au obtinut, in urma unei lupte stranse, un neasteptat loc doi in fata unui public de 235.000 de persoane si au obtinut imediat victoria in clasa GT3 pentru Audi R8 LMS, la prima participare in cursa de 24 de ore.

"Pentru modelul Audi R8 LMS, aceasta cursa a reprezentat un test final in conditii limita pe cel mai lung circuit din lume", a afirmat directorul Audi Motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich. "Am reusit sa demonstram ca noul nostru automobil sport GT3 este absolut competitiv pe piata clientilor sportivi. Iar automobilul cu numarul 97 R8 LMS a rulat fara nicio problema, oricat de mica, in ciuda vitezei incredibile."

Pana la cateva ore inainte de finis, in atmosfera de la Nürburgring era o senzatie speciala: Marc Basseng, Mike Rockenfeller si Frank Stippler, din cadrul echipei Phoenix Racing, care participau cu modelul Audi R8 LMS #99, au condus cursa timp de 17 ore, inainte ca automobilul sa se opreasca la ora 11:21, in zona Karussell, din cauza unei defectiuni a sistemului de transmisie.

Dupa inlocuirea suspensiei din partea dreapta spate si a arborelui cardanic, cei trei germani au putut continua cursa, aflandu-se cu sase tururi in urma si reusind, in final, in urma unei lupte stranse, sa obtina locul cinci.

Frank Biela, Marcel Fässler, Emanuele Pirro si Hans-Joachim Stuck (Audi R8 LMS #98/echipa Phoenix Racing), clasati pe locul doisprezece, au pierdut la limita un loc intre primii zece. Inca din faza de start, o penalizare la boxe i-a costat trei minute pe versatii combatanti. In timpul noptii a trebuit schimbat un racitor al servodirectiei care curgea, ceea ce a mai luat aproximativ 30 de minute. Sambata la pranz, automobilul cu numarul 98 era din nou intre primii sase, inainte sa fie nevoie de schimbarea cutiei de viteze.

Mattias Ekström, Timo Scheider si Marco Werner (Aud R8 LMS #100/echipa ABT Sportsline) au avut un ghinion neobisnuit. Automobilul lor a fost lovit la start in partea dreapta din spate, fiind avariata teava de esapament din dreapta. La scurt timp dupa aceea s-a oprit motorul. Dupa eforturi prelungite pentru descoperirea problemei, mecanicii au gasit o fisa defecta, care provocase un scurtcircuit avand ca rezultat supraincarcarea magistralei CAN a sistemului de bord.

Ekström, Scheider si Werner au recuperat, ajungand de pe locul 166 pe locul 23, in ciuda celei de-a doua opriri la Nordschleife, in cursul noptii, din cauza unei probleme a sistemului de alimentare cu carburant si mai tarziu, a unei componente a suspensiei spate dreapta, care a trebuit remediata.

"Vom analiza problemele cu care s-au confruntat si celelalte trei automobile si vom utiliza descoperirile pentru versiunea finala a modelului R8 LMS, care va fi livrata clientilor incepand cu toamna acestui an", a declarat Dr. Wolfgang Ullrich. "Acum stim ca avem o baza foarte buna".

"Niciunul dintre noi nu se astepta in mod real sa obtinem imediat un loc pe podium in cadrul acestei curse", a declarat pilotul de incercare Audi, Lucas Luhr, dupa finisul cursei. "Clasarea pe podium cu un automobil la prima sa participare la cursa de anduranta de 24 de ore este o realizare in fata careia trebuie pur si simplu sa iti scoti palaria."

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTauto
Stiri auto dupa marca
Alfa Romeo
Audi
BMW
Cadillac
Chevrolet
Citroen
Dacia
Dodge
Fiat
Ford
Great Wall
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lancia
Land Rover
Lexus
Maserati
Mazda
Mercedes Benz
Mini
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo