
Clientii Sixt Romania pot rezerva masina dorita folosind iPhone-ul
Sixt Romania, singura companie din România care ofera simultan servicii de leasing operational, închirieri de masini second hand si servicii de rent a car, ofera clientilor sai un serviciu nou. Clientii au acum posibilitatea de a rezerva masina dorita doar folosind telefonul iPhone. Serviciul a fost oferit, în premiera, de catre Sixt AG, companie nemteasca, lider international în serviciile de închirieri de masini.
Prin serviciul iPhone sau iTunes, clientii pot accesa link-ul: www.sixt.com/iphone/ si îsi pot rezerva on line masina dorita. Confirmarea este primita imediat printr-o captura. De asemenea, clientii au posibilitatea de a-si vizualiza sau anula rezervarea si pot chiar primi o harta a celui mai apropiat service Sixt.
Accesând meniul "Top Offer", clientii pot primi, de asemenea, un overview cu cele mai recente servicii oferite de Sixt. Utilizatorii cardului Sixt Express Card îsi pot rezerva masina la preturi avantajoase valabile doar în statiile Sixt.
"Suntem bucurosi ca avem acum posibilitatea de a da un plus de valoare serviciilor oferite clientilor nostri. Posibilitatea de a rezerva masini prin serviciul iPhone este un serviciu cu o dimensiune internationala pentru ca de el beneficiaza clientii din întreaga retea Sixt. O simpla aplicatie îl face posibil. Cu doar câteva atingeri pe ecranul Smartphone-ului, clientii nostri îsi pot selecta si rezerva masina dorita. E simplu!", a declarat Dudy Perry - General Manager Sixt New Kopel.
Sixt Romania este compania cu cea mai ampla dezvoltare din întreaga retea Sixt care cuprinde 90 de filiale. Este ultima intrata în lista companiilor care au contribuit semnificativ la dezvoltarea pietei în care activeaza.