Mazda se poziţionează drept una dintre cele mai dinamice şi mai eficiente ~ companii auto din România, comercializând 2.537 autovehicule în 2008. Faţă de anul ~ anterior (când s-au vândut 1.028 de vehicule), acest rezultat ...

transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Masina saptamanii Fiat Tipo in Romania - pret de la 10.990 Euro, TVA inclus Fiat Tipo in Romania - pret de la 10.990 Euro, TVA inclus

Importatorul Auto Italia a început comercializarea noului sedan din gama Fiat în România, prin cele 36 de centre din reteaua de distribuitori autorizati. Fiat Tipo porneste de la 10.990 Euro (TVA inclus) si beneficiază de o versiune

citeste mai mult

Partener Piese Auto:

Partener Piese Auto

Interviul saptamanii Obiectivul Mazda in Romania - cresterea nivelului de calitate al vanzarilor si serviciilor - interviu cu Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania Obiectivul Mazda in Romania - cresterea nivelului de calitate al vanzarilor si serviciilor - interviu cu Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania

Influentate de spiritul Zoom-Zoom, automobilele Mazda se diferentiaza prin design si motorizare inspirate de conceptul sport. Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania, a vorbit despre pozitionarea Mazda pe piata auto din Romania si despre

citeste mai mult
Vanzarile Mazda in Romania au crescut cu 147 la suta in 2008

Vanzarile Mazda in Romania au crescut cu 147 la suta in 2008

Mazda

Mazda se poziţionează drept una dintre cele mai dinamice şi mai eficiente companii auto din România, comercializând 2.537 autovehicule în 2008. Faţă de anul anterior (când s-au vândut 1.028 de vehicule), acest rezultat reprezintă o creştere cu 147%. Modelele care au totalizat cele mai mari vânzări au fost Mazda3 (cu 840 de unităţi) şi Mazda2 (cu 812 unităţi). Alte modele care au contribuit semnificativ la vânzările din 2008 au fost Mazda6 (cu 425 unităţi) şi CX-7 (cu 333 unităţi), spune un comunicat de presa al companiei.

Cristian Rigu, Country Manager Mazda România subliniază trendul crescător: "În ciuda dificultăţilor economice pe care le înregistrează piaţa auto, Mazda se dovedeşte un brand puternic şi stabil, capabil să facă faţă provocărilor". În luna decembrie, Mazda a comercializat cu 18% mai multe vehicule pentru pasageri decât în aceeaşi perioadă din 2007.

Mazda estimează că în 2009 piaţa auto din România va scădea, posibil sub 170.000 de unităţi (pentru autovehiculele de import). Cu toate acestea, Cristian Rigu este încrezător: "Chiar dacă segmentul auto este în scădere, Mazda vizează o creştere a cotei de piaţă". Obiectivul companiei pentru 2009 este de a obţine o cotă de piaţă de 1,5% (pentru segmentul de autovehicule de import), ceea ce ar echivala cu o creştere de 0,3 puncte procentuale faţă de anul trecut.

Mazda va continua să investească şi în serviciile destinate cumpărătorilor. Patru noi showroom-uri vor fi inaugurate în 2009 (în Arad, Oradea şi două în Bucureşti), numărul punctelor de vânzare Mazda ajungând la 20.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTauto
Stiri auto dupa marca
Alfa Romeo
Audi
BMW
Cadillac
Chevrolet
Citroen
Dacia
Dodge
Fiat
Ford
Great Wall
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lancia
Land Rover
Lexus
Maserati
Mazda
Mercedes Benz
Mini
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo