Influentate de spiritul Zoom-Zoom, automobilele Mazda se diferentiaza prin design si motorizare ~ inspirate de conceptul sport. Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania, a ~ vorbit despre pozitionarea Mazda pe piata auto din Romania si despre ...

transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Masina saptamanii Fiat Tipo in Romania - pret de la 10.990 Euro, TVA inclus Fiat Tipo in Romania - pret de la 10.990 Euro, TVA inclus

Importatorul Auto Italia a început comercializarea noului sedan din gama Fiat în România, prin cele 36 de centre din reteaua de distribuitori autorizati. Fiat Tipo porneste de la 10.990 Euro (TVA inclus) si beneficiază de o versiune

citeste mai mult

Partener Piese Auto:


Interviul saptamanii Obiectivul Mazda in Romania - cresterea nivelului de calitate al vanzarilor si serviciilor - interviu cu Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania Obiectivul Mazda in Romania - cresterea nivelului de calitate al vanzarilor si serviciilor - interviu cu Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania

Influentate de spiritul Zoom-Zoom, automobilele Mazda se diferentiaza prin design si motorizare inspirate de conceptul sport. Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania, a vorbit despre pozitionarea Mazda pe piata auto din Romania si despre

citeste mai mult
Obiectivul Mazda in Romania - cresterea nivelului de calitate al vanzarilor si serviciilor - interviu cu Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania

Obiectivul Mazda in Romania - cresterea nivelului de calitate al vanzarilor si serviciilor - interviu cu Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania

Influentate de spiritul Zoom-Zoom, automobilele Mazda se diferentiaza prin design si motorizare inspirate de conceptul sport. Cristian Rigu, Country Manager Mazda in Romania, a vorbit despre pozitionarea Mazda pe piata auto din Romania si despre vanzarile Mazda intr-un interviu acordat SMARTauto, supliment auto al SMARTfinancial.

SMARTauto: De curand, Mazda a lansat oficial in Europa versiunea sport (cu 3 usi) a noii generatii Mazda2. Carei categorii de clienti i se adreseaza si care sunt vanzarile preconizate?

Cristian Rigu: Publicul tinta este reprezentat de tinerii necasatoriti, dinamici, hotarati si increzatori in sine. In medie, cumparatorul noii Mazda2 Sport are sub 35 de ani. Obiectivul de vanzari in 2008 in Romania pentru modelul Mazda2 este de 500 de unitati. Din totalul de unitati comercializate, 10% vor fi reprezentate de versiunea cu trei usi.

SMARTauto: Unde se pozitioneaza Mazda pe piata auto romaneasca in momentul de fata?

Cristian Rigu: Mazda este un brand cu notorietate in crestere, ce ofera clientilor din Romania atat modele pozitionate premium (Mazda CX-7), cat si din clasa medie.

SMARTauto: In contextul realizarilor Mazda, cifrele sunt foarte importante. In luna mai, au fost vandute 216 unitati, cu 213% mai mult decat in perioada similara a anului 2007. Cum a reusit Mazda aceasta performanta, prin ce mijloace va incerca sa o mentina si, mai ales, sa o imbunatateasca?

Cristian Rigu: Cresterea vanzarilor Mazda in Romania are la baza cateva elemente esentiale. in primul rand, Mazda detine una dintre cele mai noi game de modele de pe piata. In 2007 au fost lansate Mazda CX-7, noua Mazda2 si noua Mazda6. Recunoasterea lor s-a produs atat la scara internationala - Mazda2 a obtinut premiul "World Car of the Year 2008" si a fost declarata "Masina anului" in opt tari, cat si nationala - Mazda6 a primit distinctia Best Cars 2008 in clasa D, oferita de revista Auto Motor si Sport.

Un alt motiv al cresterii a fost dezvoltarea retelei de dealeri, care a avut loc atat la nivel cantitativ, cat si calitativ. in perioada ianuarie-martie 2008, doua noi show-room-uri si-au inceput activitatea in Sibiu si Brasov, iar altul va fi deschis in Bacau. Atentia Mazda s-a indreptat si spre satisfactia consumatorilor. In februarie, compania a lansat in Romania Mazda Europe Service, un serviciu gratuit destinat asistentei clientilor care se confrunta cu dificultati tehnice oriunde in Europa.

SMARTauto: Tot in 2008, Mazda2 a castigat titlul World Car of the Year. Ce a insemnat acest titlu pentru reprezentantii Mazda si cum credeti ca va influenta vanzarile?

Cristian Rigu: Castigarea acestui titlu confirma recunoastere de care acest model s-a bucurat pe toate pietele europene. Mazda2 a fost desemnata masina anului in unele state din Europa, iar in Romania se afla pe locul doi in randul modelelor Mazda preferate de clienti.

SMARTauto: Care sunt modelele Mazda care se vand cel mai bine pe piata romaneasca?

Cristian Rigu: In perioada ianuarie - mai, cele mai bine vandute modele au fost Mazda3 cu 374 unitati, Mazda2 cu 352 de unitati si CX-7 cu 158 de unitati.

SMARTauto: Cat de importanta este relatia Mazda cu clientii sai si prin ce metode incercati sa atrageti noi clienti?

Cristian Rigu: Unul dintre obiectivele importante pentru Mazda in Romania este acela de a ridica si mai mult nivelul de calitate al vanzarilor si serviciilor. Ne concentram foarte mult pe satisfactia consumatorului. Daca serviciile de asistenta pentru clienti vor fi influentate de dinamica prea rapida a vanzarilor, vom avea in vedere si o usoara incetinire a ritmului de crestere.

Satisfactia clientilor si mentinerea unei valori de revanzare ridicate in timp pentru vehiculele comercializate sunt doua elemente interdependente. Ambii factori reprezinta puncte cheie pentru strategia noastra de succes in Romania. Clientii nostri sunt atrasi de design-ul sportiv si unic al modelelor Mazda, precum si de gama de modele extrem de variata.

SMARTauto: Care sunt obiectivele Mazda pana la sfarsitul anului?

Cristian Rigu: Mazda a revizuit deja obiectivul de vanzari pentru Romania in 2008, de la 2000 la 2500 de unitati. Cresterea vanzarilor va avea loc in paralel cu dezvoltarea retelei de parteneri. in acest moment, sunt deschise 11 showroom-uri Mazda in toata tara, numarul acestora urmand sa creasca la 20 pana la sfarsitul anului. Prin noile centre sunt vizate orasele mari si o acoperire geografica cat mai mare.

 

Interviu realizat de SMARTauto, supliment auto al SMARTfinancial.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTauto
Stiri auto dupa marca
Alfa Romeo
Audi
BMW
Cadillac
Chevrolet
Citroen
Dacia
Dodge
Fiat
Ford
Great Wall
Honda
Hummer
Hyundai
Jaguar
Jeep
Kia
Lancia
Land Rover
Lexus
Maserati
Mazda
Mercedes Benz
Mini
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Saab
Seat
Skoda
Smart
SsangYong
Subaru
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo